Digital marketing manager

Zielona Góra, Województwo lubuskie

Talent.com 1 dzień temu

Opis

Jeśli digital marketing jest Twoją pasją i miałeś okazję wykorzystywać swoje doświadczenie w środowisku złożonych technologii, ta oferta jest dla Ciebie! Do nowopowstającego zespołu marketingu poszukujemy managera, doświadczonego eksperta w digital marketingu, który skutecznie poprowadzi i zarządzi procesami w tym obszarze. digital marketing manager Nr ref.: 464/2/2025/ZD/260041/jobs.pl Zielona góra (lubuskie) strategiczną rolę w firmie z międzynarodowym zasięgiem w obszarze najnowszych technologii obronności konkurencyjne wynagrodzenie długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę praca w firmie w woj.lubuskim (możliwość ustalenia pracy hybrydowej) Zadania Zarządzanie Cyfrowymi Kampaniami Marketingowymi Tworzenie i optymalizacja działań w kanałach digitalowych charakterystycznych dla marketingu B2B: Linkedln, SEO, SEM itp. Projektowanie i realizacja strategii cold mailingu oraz innych taktyk outboundowych z uwzględnieniem zasad RODO oraz lokalnych regulacji, w zależności od rynku, na którym są uruchamiane. Testowanie nowych kanałów marketingowych i dostosowywanie strategii na podstawie wyników. Lead Scoring i Automatyzacja Marketingu Tworzenie i optymalizacja ścieżek dotarcia do klientów oraz lead scoringu. Analiza zachowań użytkowników i wdrażanie usprawnień w lejkach marketingowych. Implementacja i zarządzanie narzędziami do automatyzacji marketingu. Optymalizacja Strony WWW i Konwersji Zarządzanie stroną internetową pod kątem UX, SEO i generowania leadów. Tworzenie landing pages zoptymalizowanych pod konwersję. Analiza ruchu i zachowań użytkowników w celu poprawy wyników. Analityka i Mierzenie Efektywności Tworzenie KPI i monitorowanie skuteczności działań digitalowych. Regularne raportowanie wyników oraz rekomendowanie optymalizacji. Analiza CAC, ROI oraz innych kluczowych wskaźników skuteczności marketingowej. Kluczowa jest umiejętność osiągania wyników przy ograniczonych zasobach finansowych. Współpraca z Zespołem Sprzedaży Ścisła współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie generowania i kwalifikacji leadów. Optymalizacja przyjętych działań w oparciu o dane zwrotne ze sprzedaży. Rozumienie koncepcji Buyer Persona oraz Value Based Selling. Oczekujemy Doświadczenie w performance marketingu,
Doświadczenie w pracy w marketingu B2B, koniecznie w branży technologicznej,
Doświadczenie w realizacji projektów przy ograniczonych zasobach finansowych i ludzkich,
Doświadczenie budowania marketingu cyfrowego od podstaw. Samodzielność w roli: sumienność, metodyczność,
Otwarta komunikacja, otwartość na feedback i umiejętność udzielania feedbacku innym,
Umiejętność pracy zespołowej,
Bardzo dobre kompetencje komunikacyjne,
Zorientowanie na wyniki i metryki,
Gotowość do podejmowania decyzji opartych na danych,
Pasja do marketingu i technologii,
Otwartość na feedback i iteracyjne podejście do poprawy procesów.
Umiejętność optymalizacji lejka marketingowego i ścieżek konwersji przy ograniczonych zasobach,
Znajomość narzędzi marketing automation,
Zaawansowana analityka marketingowa: KPI, GAC, ROI, lead scoring,
Znajomość strategii content marketingu i ich powiązania z lead generation,
Zrozumienie Value-Based Selling i Buyer Persona,
Silne myślenie analityczne i strategiczne,
Samodzielność i inicjatywa w działaniu,
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku startupowym,
Doskonałe zdolności komunikacyjne i współpracy międzydziałowej,
Gotowość do testowania nowych rozwiązań i iteracyjnego podejścia do marketingu. #J-18808-Ljbffr

Charakterystyka

Pracodawca
Randstad Polska

Oferty podobne

Otrzymuj podobne oferty

X
x
Otrzymuj nowe oferty pracy na maila!
Poza tym polecamy Ci następujące kryteria wyszukiwania: