Customer service administrator ofert pracy w kraków, małopolskie

1-6 z 6 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Kraków  6
Województwo
  • Małopolskie  6
Zawód
  • Technical Support Engineer  2
  • HR Specialist  1
  • Inżynier  1
  • Linux/Unix Administrator  1
Odległość
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt
  • Praca stała
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  1
  • Customer Care Administrator

    Goldman Recruitment Kraków, Małopolskie

    ...consulting company specializing in recruitment using Search & Selection and Executive Search methods. Our ambition is to provide the highest level of service...
    8 dni temu w KarierawFinansach.pl

    Zgłoś
  • Linux administrator

    HCL Poland Kraków, Małopolskie

    ...user and groups Creating Local volume and PV, VG, LV Network Config, Access providing Providing incident report details information, providing good customer...
    10 dni temu w jobs.search

    Zgłoś
  • Solution architect (servicenow)

    SOITRON SPÓŁKA Z O.O. Kraków, Małopolskie

    Technologies-expected: Service Now Java Script CSS Angular. Js responsibilities: Lead the technical delivery of projects based on the Service Now platform...
    6 dni temu w jobs.search

    Zgłoś
  • Workplace Engineer

    Kraków, Małopolskie

    ...service agent. Our client offers: Private healthcare and life insurance with optional additional packages. Access to an app with a rich library of...
    10 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Technical Support Agent with Hungarian

    HCLTech Kraków, Małopolskie

    ...problems Certification Requirements: MCP/MCSE/MCSA preferred. ITIL knowledge especially on Service Desk, Incident, Problem, and Change Management preferred
    27 dni temu w Talent.com

    Zgłoś
  • Technical Support Agent with German

    HCLTech Kraków, Małopolskie

    ...problems Certification Requirements: MCP/MCSE/MCSA preferred. ITIL knowledge especially on Service Desk, Incident, Problem, and Change Management preferred
    27 dni temu w Talent.com

    Zgłoś

Włącz powiadomienia