Działu customer service ofert pracy w mazowieckie

1-6 z 6 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  6
Województwo
  • Mazowieckie  6
Zawód
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta  3
  • Ui Engineer  2
  • Kierownik Działu Obsługi Klienta  1
Odległość
Firma
  • accenture  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt
  • Praca stała
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  1
  • Ostatni tydzień  2
  • Customer Service Quality Specialist

    nowe LeasingTeam Group Warszawa, Mazowieckie

    ...działu obsługi klienta oraz podniesienie jakości rozmów, formułowanie działań korygujących Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Minimum 2-letnie...
    1 dzień temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Customer Service Specialist / Specjalista ds. Obsługi...

    Coberon Warszawa, Mazowieckie

    Obecnie dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z branży opakowań poszukujemy: Customer Service Specialist / Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem...
    4 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Customer Service Quality Specialist

    LeasingTeam Group Warszawa, Mazowieckie

    ...działu obsługi klienta oraz podniesienie jakości rozmów, formułowanie działań korygujących Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Minimum 2-letnie...
    18 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Customer Service Team Leader with English u0026 French or...

    Accenture Warszawa, Mazowieckie

    Check the job vacancy for the position of Customer Service Team Leader with English & French or Italian (nice to have) at Accenture.
    1+ lat temu w Careersinpoland

    Zgłoś
  • Senior UX/UI Designer

    Plej Warszawa, Mazowieckie

    ...i zderzanie pomysłów z różnorodnymi kompetencjami działu design: UX, UI, Product Design, Service Design, Customer Journey Design, Strategy Design Aplikuj
    24 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Senior UX/UI Designer

    Warszawa, Mazowieckie

    ...zderzanie pomysłów z różnorodnymi kompetencjami działu design: UX, UI, Product Design, Service Design, Customer Journey Design, Strategy Design #J-18808-Ljbffr
    23 dni temu w Jobleads

    Zgłoś

Włącz powiadomienia