Helpdesk Specialist ofert pracy w Warszawa, Mazowieckie
26-31 z 31 ofert pracy
- Administrator Systemu 50
- Developer Baz Danych 23
- DevOps Engineer 150
- Helpdesk Specialist
- Infrastructure Engineer 27
- It Analyst 42
- It Systems Analyst 45
- Kierownik Sklepu Internetowego 4
- Linux Developer 138
- Linux/Unix Administrator 13
- Tester Oprogramowania 49
- Piaseczno 1
- Warszawa
- tata consultancy services 3
- accenture 1
- iss facility services 1
- ruch 1
- transition technologies 1
- Kontrakt 1
- Praca stała 5
- Staż 1
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 13
-
Specjalista Service Desk IT - Konsultant
Klaster Serwisowy Warszawa, Mazowieckie
Mile widziane, Active DirectorySystem operacyjny, Windows, LinuxTwój zakres obowiązków, zdalne wsparcie użytkowników i obsługa zgłoszeń w obszarze IT: (komputer
15 dni temu w JoobleZgłoś -
Specjalista ds. Service Desk
ruch Warszawa, Mazowieckie
Specjalista ds. Service Desk Twój zakres obowiązków Bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT Obsługa systemu Service Desk. Rejes
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Specjalistka / Specjalista w Zespole Help Desk
VeloBank Warszawa, Mazowieckie
System operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, wsparcie telefoniczne i mailowe pracowników sieci sprzedaży z wiedzy o produktach, aplikacjach, procesach, pro
12 dni temu w JoobleZgłoś -
Service Desk z niemieckim
HAYS POLAND Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie
The IT Service Desk Technician will be the first IT contact within the Europe Business Unit Branches and responsible for delivering end-to-end support in accord
30+ dni temu w Jobs.plZgłoś -
IT Service Desk
HAYS POLAND Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie
For our client we are looking for Help Desk. As a Service Desk IT, you will be responsible for providing first-level technical support to users of IT systems an
30+ dni temu w Jobs.plZgłoś -
Service Desk Analyst with Italian
Tata Consultancy services Warszawa, Mazowieckie
Operating system, WindowsYour responsibilities, Assisting users over the telephone with their reported tickets, Handling and documenting all incoming requests o
8 dni temu w JoobleZgłoś
Włącz powiadomienia