Helpdesk ofert pracy w zachodniopomorskie
1-7 z 7 ofert pracy
- Szczecin 3
- Police 1
- Stargard Szczeciński 1
- Szczecinek 1
- Łobez 1
- Zachodniopomorskie 7
- Helpdesk Specialist 6
- sii 3
- Kontrakt
- Praca stała 2
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 2
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 1
-
Service Desk Specialist z językiem niemieckim
sii Stargard Szczeciński, Zachodniopomorskie +6 lokalizacji
Service Desk Specialist z językiem niemieckim Miejsce pracy: Szczecin Technologie, których używamy Wymagane Office 365 AD Manager/Entra ID Active Directory Wind
14 dni temu w Talent.comZgłoś -
Service Desk Specialist z językiem niemieckim
sii Szczecin, Zachodniopomorskie +6 lokalizacji
Service Desk Specialist z językiem niemieckim Miejsce pracy: Szczecin Technologie, których używamy Wymagane Office 365 AD Manager/Entra ID Active Directory Wind
14 dni temu w Talent.comZgłoś -
Service Desk Specialist z językiem niemieckim
sii Police, Zachodniopomorskie +6 lokalizacji
Service Desk Specialist z językiem niemieckim Miejsce pracy: Szczecin Technologie, których używamy Wymagane Office 365 AD Manager/Entra ID Active Directory Wind
14 dni temu w Talent.comZgłoś -
Service Desk Specialist
METRO Global Solution Center Szczecin, Zachodniopomorskie
Responsibilities: 1st level of support for system users in resolving requests Ticket queue management in the Jira system Cooperation with customers within METRO
15 dni temu w Talent.comZgłoś -
Specjalista HelpDesk
Klient portalu Praca.pl Szczecinek, Zachodniopomorskie
Informacje Opis stanowiska Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pom
10 dni temu w Praca.plZgłoś -
Junior MS Dynamics Consultant
Łobez, Zachodniopomorskie
Are you ready to elevate your career as a Junior Helpdesk Consultant? Be at the forefront of innovation and impact as you tackle daily challenges and...
2 dni temu w JobleadsZgłoś -
Konsultant help desk z językiem angielskim
Klient portalu Praca.pl Szczecin, Zachodniopomorskie
Informacje Opis stanowiska Obsługa klientów na platformie poprzez e-mail, chat, telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych i nontechnicznych. Diagnostyka opr
17 dni temu w Praca.plZgłoś
Włącz powiadomienia