Hr administracja zakres obowiązków ofert pracy w małopolskie
1-4 z 4 ofert pracy
- Kraków 4
- Małopolskie 4
- Office Manager 3
- Administrator Systemu 1
- asseco poland 1
- Kontrakt
- Praca stała
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 1
-
Office Manager
HAYS POLAND Kraków, Małopolskie
Office Manager Kraków Kraków, Małopolskie, Polska Zakres obowiązków: Planowanie spotkań i terminów w biurze Organizacja układu biura oraz zamawianie...
7 dni temu w Talent.comZgłoś -
Office Manager
HAYS POLAND Małopolskie, Kraków, Małopolskie
Zakres obowiązków: Planowanie spotkań i terminów w biurze Organizacja układu biura oraz zamawianie materiałów biurowych i sprzętu Utrzymywanie stanu biura i...
26 dni temu w Jobs.plZgłoś -
Office Manager
Kraków, Małopolskie
Office Manager Kraków Kraków, małopolskie, Polska Office Manager Kraków NR REF. 1185--- Zakres obowiązków: Planowanie spotkań i terminów w biurze Organizacja...
21 dni temu w JobleadsZgłoś -
Administrator Systemów Wewnętrznych
asseco poland Kraków, Małopolskie +4 lokalizacje
...głównym zadaniem jest administrowanie i tworzenie rozwiązań do obsługi firmy oraz obsługa zgłoszeń wewnętrznych od pracowników Asseco Poland. Twój zakres...
9 dni temu w JoobleZgłoś
Włącz powiadomienia