Kierownik Działu Obsługi Klienta ofert pracy w województwo Dolnośląskie

1-2 z 2 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Kłodzko  2
Województwo
  • Dolnośląskie  2
Odległość
Firma
  • leroy merlin  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt
  • Praca stała  2
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat  2
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  0
  • Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas

    Klient portalu Praca.pl Kłodzko, Dolnośląskie

    ...kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi...
    17 dni temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

    leroy merlin Kłodzko, Dolnośląskie

    ...obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi...
    19 dni temu w Praca.pl

    Zgłoś

Włącz powiadomienia