Kierownik Działu Obsługi Klienta ofert pracy w województwo Małopolskie
1-7 z 7 ofert pracy
- Doradca Klienta 58
- Engagement manager 76
- Kierownik Działu Obsługi Klienta
- Kierownik Serwisu 3
- Konsultant Telefoniczny 28
- Specjalista ds. Obsługi Klienta 59
- Specjalista Ds. Zamówień 35
- Telemarketer 5
- Kraków 7
- Małopolskie 7
- Kontrakt
- Praca stała
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat
- Ostatnia doba 1
- Ostatni tydzień 1
-
Team Leader (Customer Service)
SalesHR Kraków, Małopolskie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zarządzanie podległym zespołem obsługi klienta w tym szkolenie, motywacja, coaching, przekazywanie wiedzy. Prowadzenie codziennych odpraw...
16 dni temu w lento.plZgłoś -
Kierownik działu - Mięso
nowe GOLDEN SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Kraków, Małopolskie
Kierownik działu. Mięso Miejsce pracy: Kraków Twój zakres obowiązków Codzienny nadzór nad prawidłowym przygotowaniem działu mięso do sprzedaży Zamawianie...
18 h 37 minut temu w Talent.comZgłoś -
Kierownik działu - Mięso
Golden Serwis Kraków, Małopolskie
Firma GOLDEN SERWIS zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży oraz rekrutacji poszukuje obecnie dla swojego klienta osoby na Stanowisko: Kierownik...
8 dni temu w gowork.plZgłoś -
Kierownik pralni
TZMO Global Kraków, Małopolskie
Kierownik pralni 69_gt-cn-k-kp-11-25 Obowiązki Organizowanie i zarządzanie pracą zespołu – zapewnienie efektywnej realizacji usług prania Ustalanie procedur...
29 dni temu w gowork.plZgłoś -
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej
Ray Trans Kraków, Małopolskie +6 lokalizacji
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej Twój zakres obowiązków zarządzanie i rozwijanie swojego zespołu, pozyskiwanie klientów i zleceń na...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej
Ray Trans Kraków, Małopolskie +1 Lokalizacja
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej Twój zakres obowiązków zarządzanie i rozwijanie swojego zespołu, pozyskiwanie klientów i zleceń na...
30+ dni temu w JobleadsZgłoś -
Team Leader (Customer Service)
Marcin Sojka Priority Sale Kraków, Małopolskie
Team Leader (Customer Service) 33_1516 Obowiązki zarządzanie podległym zespołem obsługi klienta w tym szkolenie, motywacja, coaching, przekazywanie wiedzy...
11 dni temu w gowork.plZgłoś
Włącz powiadomienia