Kierownik Działu Obsługi Klienta ofert pracy w województwo Małopolskie
1-4 z 4 ofert pracy
- Doradca Klienta 113
- Engagement manager 79
- Kierownik Działu Obsługi Klienta
- Kierownik Serwisu 6
- Kierownik Stacji 3
- Konsultant Telefoniczny 34
- Specjalista ds. Kontaktu z Klientem 12
- Specjalista ds. Obsługi Klienta 78
- Specjalista Ds. Zamówień 86
- Specjalista Wsparcia Klienta 47
- Telemarketer 13
- Kraków 3
- Zator 1
- Małopolskie 4
- capgemini polska 1
- lpp 1
- Kontrakt
- Praca stała
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 2
-
Quality Customer Service Manager @ Capgemini Polska Sp. Z o.
Capgemini Polska Kraków, Małopolskie
Choosing Capgemini means choosing a company where you will be empowered to shape your career in the way you’d like, where you’ll be supported and inspired by a
3 dni temu w Talent.comZgłoś -
Koordynator Działu Jakości
HR SIGMA Zator, Małopolskie
Dla naszego Klienta poszukujemy Koordynatora Działu Jakości. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad jakością procesów produkcyjnych oraz...
30+ dni temu w jobdesk.plZgłoś -
Kierownik Departamentu / Reserved / M1 / Kraków
LPP Kraków, Małopolskie
Kierownik Departamentu / Reserved / M1 / Kraków. Kierownik Departamentu / Reserved / M1 / Kraków Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay. Kolekcje naszych...
23 dni temu w pracatobie.plZgłoś -
Spedytor międzynarodowy / Team Leader / Kierownik oddziału...
MAKO TSL Kraków, Małopolskie +9 lokalizacji
Spedytor międzynarodowy / Team Leader / Kierownik oddziału. Busy chłodnie. Spedytor międzynarodowy / Team Leader / Kierownik oddziału. BUSY CHŁODNIE...
4 dni temu w pracatobie.plZgłoś
Włącz powiadomienia