Kierownik Działu Obsługi Klienta ofert pracy w województwo Małopolskie
1-5 z 5 ofert pracy
- Doradca Klienta 60
- Engagement manager 84
- Kierownik Działu Obsługi Klienta
- Kierownik Serwisu 5
- Konsultant Telefoniczny 11
- Manager Call Center 6
- Specjalista ds. Obsługi Klienta 70
- Specjalista Ds. Zamówień 50
- Telemarketer 4
- Kraków 5
- Małopolskie 5
- Kontrakt
- Praca stała
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 2
-
Kierownik Działu Części i Akcesoriów Samochodowych
SalesHR Kraków, Małopolskie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zarządzanie zespołem Działu Części (koordynacja pracy doradców i magazynierów). Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową – utrzymanie...
27 dni temu w lento.plZgłoś -
Team Leader (Customer Service)
SalesHR Kraków, Małopolskie
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zarządzanie podległym zespołem obsługi klienta w tym szkolenie, motywacja, coaching, przekazywanie wiedzy. Prowadzenie codziennych odpraw...
2 dni temu w lento.plZgłoś -
Team Leader (Customer Service)
Marcin Sojka Priority Sale Kraków, Małopolskie
Team Leader (Customer Service) 33_1516 Obowiązki zarządzanie podległym zespołem obsługi klienta w tym szkolenie, motywacja, coaching, przekazywanie wiedzy...
2 dni temu w gowork.plZgłoś -
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej
Ray Trans Kraków, Małopolskie +6 lokalizacji
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej Twój zakres obowiązków zarządzanie i rozwijanie swojego zespołu, pozyskiwanie klientów i zleceń na...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej
Ray Trans Kraków, Małopolskie
Team leader / Manager Działu Spedycji Międzynarodowej Twój zakres obowiązków zarządzanie i rozwijanie swojego zespołu, pozyskiwanie klientów i zleceń na...
30+ dni temu w JobleadsZgłoś
Włącz powiadomienia