Kierownik Działu Obsługi Klienta ofert pracy w województwo Małopolskie

1-4 z 4 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Kraków  3
  • Zator  1
Województwo
  • Małopolskie  4
Odległość
Firma
  • capgemini polska  1
  • lpp  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt
  • Praca stała
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  2
  • Quality Customer Service Manager @ Capgemini Polska Sp. Z o.

    Capgemini Polska Kraków, Małopolskie

    Choosing Capgemini means choosing a company where you will be empowered to shape your career in the way you’d like, where you’ll be supported and inspired by a
    3 dni temu w Talent.com

    Zgłoś
  • Koordynator Działu Jakości

    HR SIGMA Zator, Małopolskie

    Dla naszego Klienta poszukujemy Koordynatora Działu Jakości. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad jakością procesów produkcyjnych oraz...
    30+ dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Kierownik Departamentu / Reserved / M1 / Kraków

    LPP Kraków, Małopolskie

    Kierownik Departamentu / Reserved / M1 / Kraków. Kierownik Departamentu / Reserved / M1 / Kraków Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay. Kolekcje naszych...
    23 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Spedytor międzynarodowy / Team Leader / Kierownik oddziału...

    MAKO TSL Kraków, Małopolskie  +9 lokalizacji

    Spedytor międzynarodowy / Team Leader / Kierownik oddziału. Busy chłodnie. Spedytor międzynarodowy / Team Leader / Kierownik oddziału. BUSY CHŁODNIE...
    4 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś

Włącz powiadomienia