Konsultant call center zakres obowiązków ofert pracy

1-7 z 7 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  4
  • Kobierzyce  1
Województwo
  • Mazowieckie  4
  • Dolnośląskie  1
Zawód
  • Konsultant Telefoniczny  7
Firma
  • audiofon  1
  • dotcom  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt  2
  • Praca stała  1
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  2
  • Pracownik call center

    Dotcom Warszawa, Mazowieckie

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji WYMAGANIA: dobra obsługa...
    4 dni temu w Talent.com

    Zgłoś
  • Konsultant Call Center

    AUDIOFON Ślęza, Kobierzyce, Dolnośląskie

    Konsultant Call Center Twój zakres obowiązków prowadzenie infolinii, w tym obsługa połączeń przychodzących i wychodzących bieżące odpowiadanie na zapytania...
    5 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Konsultant Call Center

    InSpatium Fundacja Promocji Pracy Zdalnej dla Klienta firmy Migtel poszukuje pracowników na stanowisko Konsultant Call Center. Praca zdalna Migtel o sobie...
    23 dni temu w Fachpraca

    Zgłoś
  • Telefoniczny Konsultant ds. Lead Generation

    ...do każdego kandydata. Dla naszego Klienta działającego w branży nowoczesnych technologii poszukujemy kandydatów na stanowisko: Telefoniczny konsultant...
    25 dni temu w Fachpraca

    Zgłoś
  • Rejestrator/rejestratorka w Call Center

    Państwowy Instytut Medyczny MSWiA Warszawa, Mazowieckie

    Państwowy Instytut Medyczny MSWiA poszukuje komunikatywnej i dobrze zorganizowanej osoby do pracy w charakterze rejestratora w naszym Call Center w Dziale...
    24 dni temu w lento.pl

    Zgłoś
  • Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center

    SPZOZ Warszawa-Ursynów Warszawa, Mazowieckie

    Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów zatrudni Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center Wymagania: wykształcenie...
    19 dni temu w lento.pl

    Zgłoś
  • CALL CENTER TEAM LEADER – osoba do zarządzania wynikami i...

    ConnectPro Warszawa, Mazowieckie

    CALL CENTER TEAM LEADER – osoba do zarządzania wynikami i wsparcia zespołu sprzedażowego. CALL CENTER TEAM LEADER – osoba do zarządzania wynikami i wsparcia...
    30+ dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś

Włącz powiadomienia