Monitoring mediów ofert pracy w wrocław, dolnośląskie

1-3 z 3 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Wrocław  3
Województwo
  • Dolnośląskie  3
Zawód
  • Inżynier  2
  • Product Specialist  1
Odległość
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt
  • Praca stała
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  2
  • Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform)

    ipracujzdalnie.pl Wrocław, Dolnośląskie

    Overview Nasz klient posiada kompleksową platformę wydawniczą dla cyfrowych mediów wspierającą marki medialne online oraz w druku. Dzięki automatyzacji...
    5 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Product portfolio manager

    Iddink Group Wrocław, Dolnośląskie

    ...i analizy danych dotyczących produktów VULCAN sp. Z o.o. i konkurencji, w tym z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych (np. Google Analytics, monitoring...
    2 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform)

    www.TeamQuest.pl Wrocław, Dolnośląskie  +2 lokalizacje

    Nasz klient posiada kompleksową platformę wydawniczą dla cyfrowych mediów wspierającą marki medialne online oraz w druku. Dzięki automatyzacji dostarcza...
    22 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
X

Bądź pierwszy, który otrzyma najnowsze ogłoszenia dla monitoring mediów wrocław

x
Otrzymuj nowe oferty pracy na maila!

Włącz powiadomienia

Polityka Cookies

Do celów analitycznych oraz wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie Twoich nawyków przeglądania używamy własnych i zewnętrznych plików cookie. Możesz zaakceptować wszystkie niewymagane pliki cookie, klikając „Zgadzam się” lub spersonalizować je w zakładce „Preferencje”. Więcej informacji

Preferencje

Dbamy o Ciebie i Twoje dane. Możesz przeczytać więcej o tym, jak używamy plików cookie, oraz o podmiotach zewnętrznych, które ustawiają pliki cookie i aktualizują ustawienia plików cookie, tutaj. Więcej informacji

Techniczne pliki cookie

Google Analytics

Reklamy Google