Obsluga klienta call center ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-16 z 16 ofert pracy
- Warszawa 16
- Mazowieckie 16
- Konsultant Telefoniczny 5
- Specjalista ds. Obsługi Klienta 4
- Doradca Klienta 2
- Konsultant 2
- Badacz Kliniczny 1
- Kierownik Działu Obsługi Klienta 1
- Team Leader 1
- dotcom 1
- Kontrakt 1
- Praca stała 4
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 5
- Ostatnia doba 2
- Ostatni tydzień 7
-
Pracownik call center
Dotcom Warszawa, Mazowieckie
Pracownik call center Obowiązki przeprowadzanie ankiet CATI (ankiety telefoniczne wspierane komputerowo) prowadzenie prostej dokumentacji Wymagania dobra...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Team Leader Zespołu Sprzedaży Call Center z j. Słowackim
CONFILOGI GROUP Warszawa, Mazowieckie
Team Leader Zespołu Sprzedaży Call Center z j. Słowackim Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Jako Manager na co dzień zajmiesz się: budowaniem...
4 dni temu w Talent.comZgłoś -
Konsultant ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów...
4 dni temu w Praca.plZgłoś -
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów...
6 dni temu w Praca.plZgłoś -
Doradca klienta
WELSUN ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Warszawa, Mazowieckie +18 lokalizacji
...awansu dla najbardziej zaangażowanych współpracowników. Wsparcie marketingowe, działu technicznego, działu projektowego, oraz działu obsługi klienta. Aplikuj
9 dni temu w gowork.plZgłoś -
Konsultant w dziale BDC
Chylińscy Warszawa, Mazowieckie
Konsultant w dziale BDC Twój zakres obowiązków telefoniczna obsługa Klienta – połączenia wychodzące a także przychodzące wprowadzanie danych do systemu CRM...
8 dni temu w gowork.plZgłoś -
Customer Service Manager
Arche Consulting sp.k. Warszawa, Mazowieckie
Customer Service Manager 87_30901 Obowiązki tworzenie i wdrażanie strategii customer experience, doświadczenie operacyjne w zarządzaniu zespołem contact...
2 dni temu w gowork.plZgłoś -
Młodszy specjalista ds. administracji @ Devire
nowe Devire Warszawa, Mazowieckie
...center) Oferta umowa zlecenie karta Multisport i ubezpieczenie medyczne praca od poniedziałku do piątku start dnia między 8:00 a 9:00 praca hybrydowa (3x w...
8 h 21 minut temu w Talent.comZgłoś -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej...
8 dni temu w Praca.plZgłoś -
Team Leader Obsługi Klienta i Windykacji
AIQLABS Warszawa, Mazowieckie
Team Leader Obsługi Klienta i Windykacji Twój zakres obowiązków Będziesz odgrywać kluczową rolę w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych relacji z naszymi...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro
Voice Contact Center Warszawa, Mazowieckie
Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro Twój zakres obowiązków Udzielanie informacji dotyczących usług Allegro One m. In. w zakresie zakupów na Allegro...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Customer Service Representative - RIA Money Transfer
Euronet – EFT Segment Warszawa, Mazowieckie
...klienta, dbałość o szczegóły oraz zdolność do rozwiązywania problemów. Benefits Co oferujemy? Ria Money Transfer oferuje konkurencyjne wynagrodzenie oraz...
30+ dni temu w workable.comZgłoś -
Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center
SPZOZ Warszawa-Ursynów Warszawa, Mazowieckie
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Ursynów zatrudni Konsultanta ds. Obsługi Pacjenta w Dziale Call Center Wymagania: wykształcenie...
30+ dni temu w lento.plZgłoś -
CALL CENTER TEAM LEADER – osoba do zarządzania wynikami i...
ConnectPro Warszawa, Mazowieckie
CALL CENTER TEAM LEADER – osoba do zarządzania wynikami i wsparcia zespołu sprzedażowego. CALL CENTER TEAM LEADER – osoba do zarządzania wynikami i wsparcia...
30+ dni temu w pracatobie.plZgłoś -
Specjalista ds. obsługi klienta
Coberon Warszawa, Mazowieckie
...zarządzania siecią. W wyniku dynamicznego rozwoju i dużego potencjału na rynku poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta...
6 dni temu w lento.plZgłoś -
Sales Development Associate with French
Hays Poland Warszawa, Mazowieckie
Mówisz płynnie po francusku a w sprzedaży czujesz się jak ryba w wodzie? Sprawdź tę ofertę! Dla naszego klienta, firmy przodującej w rozwiązaniach z obszaru...
24 dni temu w lento.plZgłoś
Włącz powiadomienia