Specjalista helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie

1-7 z 7 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  7
Województwo
  • Mazowieckie  7
Zawód
  • Badacz Kliniczny  2
  • Helpdesk Specialist  2
  • IT Specialist  1
Odległość
Firma
  • lizard  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt
  • Praca stała
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  0
  • Informatyk - specjalista helpdesk

    Lizard Warszawa, Mazowieckie  +3 lokalizacje

    Technologies-expected: Microsoft 365AndroidMac OSresponsibilities: Odpowiedzialność za obsługę zgłoszeń dotyczących problemów technicznych i zapytań użytkownikó
    10 dni temu w jobs.search

    Zgłoś
  • Specjalista it helpdesk

    Polski System Kaucyjny Warszawa, Mazowieckie

    ...(Helpdesk, Wparcie IT) Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 11 i pakietu MS365Podstawowa, praktyczna znajomość platformy Microsoft 365 od...
    10 dni temu w jobs.search

    Zgłoś
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników (Helpdesk)

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...w Warszawie. Idealny kandydat posiada nie tylko wiedzę techniczną, ale także wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne. Specjalista...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Pracownik helpdesk w dziale telekomunikacji i...

    Warszawa, Mazowieckie

    ...Specjalista / Starszy Specjalistapracę w oparciu o wartości wynikające z blisko 140-letniej tradycjiatrakcyjne premie wynikające z systemu ocen...
    9 dni temu w jobs.search

    Zgłoś
  • Specjalista ds. infrastruktury it

    PKO Leasing Warszawa, Mazowieckie

    ...problemy wydajnościowe środowisk wirtualnychWspółpracujesz i dokumentujesz: Tworzysz i aktualizujesz dokumentację technicznąWspółpracujesz z zespołem helpdesk...
    10 dni temu w jobs.search

    Zgłoś
  • Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia Twój zakres obowiązków 1. Bieżące wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych PFRON świadczone w...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Specjalista wsparcia użytkowników, ii linia wsparcia

    B2B.NET Warszawa, Mazowieckie

    ...helpdesk; Wiedza związana z zarządzaniem systemem informatycznym, w szczególności użytkownikami usług domenowych tj. Active Directory, Microsoft M365...
    25 dni temu w jobs.search

    Zgłoś

Włącz powiadomienia