Wymagania helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie

1-8 z 8 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  8
Województwo
  • Mazowieckie  8
Zawód
  • DevOps Engineer  2
  • Administrator Infrastruktury  1
  • Badacz Kliniczny  1
  • Helpdesk Specialist  1
  • It Systems Analyst  1
  • Serwisant  1
Odległość
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt
  • Praca stała  1
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat  1
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  1
  • Ostatni tydzień  3
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników (Helpdesk)

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...wymagania Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister), Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, Wiedza z zakresu zarządzania systemami...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Specjalista / Specjalistka Service Desk

    nowe UNIQA TU Warszawa, Mazowieckie

    ...w zakresie realizowanych zgłoszeń Wsparcie użytkowników w centrali oraz oddziałach Wsparcie procesu zarządzanie sprzętem IT Monitorowanie systemów IT Wymagania...
    1 dzień temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Administrator infrastruktury

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...Veeam Backup & Replication Monitorowanie i automatyzacja zadań administracyjnych (np. PowerShell) Współpraca z zespołami IT: bezpieczeństwa, sieci, helpdesk...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    www.TeamQuest.pl Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    8 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Analityk biznesowo-systemowy

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...planu testów oraz weryfikacja scenariuszy testowych przed wykonaniem testów Wsparcie w testach wewnętrznych tworzonych rozwiązań Wsparcie dla Helpdesk...
    21 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...helpdesk; Wiedza związana z zarządzaniem systemem informatycznym, w szczególności użytkownikami usług domenowych tj. Active Directory, Microsoft M365...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    adzuna Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    3 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Technik serwisu- Serwisant

    Euvic Services Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania: Wykształcenie techniczne (mechatronika, automatyka, robotyka, budowa maszyn, utrzymanie ruchu). Min. 6 miesięcy doświadczenia w podobnej roli...
    4 dni temu w lento.pl

    Zgłoś
X

Bądź pierwszy, który otrzyma najnowsze ogłoszenia dla wymagania helpdesk warszawa

x
Otrzymuj nowe oferty pracy na maila!

Włącz powiadomienia

Polityka Cookies

Do celów analitycznych oraz wyświetlania spersonalizowanych reklam na podstawie Twoich nawyków przeglądania używamy własnych i zewnętrznych plików cookie. Możesz zaakceptować wszystkie niewymagane pliki cookie, klikając „Zgadzam się” lub spersonalizować je w zakładce „Preferencje”. Więcej informacji

Preferencje

Dbamy o Ciebie i Twoje dane. Możesz przeczytać więcej o tym, jak używamy plików cookie, oraz o podmiotach zewnętrznych, które ustawiają pliki cookie i aktualizują ustawienia plików cookie, tutaj. Więcej informacji

Techniczne pliki cookie

Google Analytics

Reklamy Google