Wymagania helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie

1-19 z 19 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  19
Województwo
  • Mazowieckie  19
Zawód
  • Helpdesk Specialist  6
  • Badacz Kliniczny  3
  • DevOps Engineer  3
  • IT Specialist  3
  • Administrator Systemu  1
  • Inżynier  1
  • It Systems Analyst  1
Odległość
Firma
  • bank millennium  1
  • natek  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt  1
  • Praca stała  2
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat  3
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  1
  • Ostatni tydzień  4
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników (Helpdesk)

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...wymagania Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister), Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, Wiedza z zakresu zarządzania systemami...
    2 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Młodszy Specjalista Helpdesk

    Creotech Instruments Warszawa, Mazowieckie  +1 Lokalizacja

    Młodszy Specjalista Helpdesk Twój zakres obowiązków Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów IT; Udział w zakupach sprzętu i oprogramowania na...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i...

    Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie

    ...wymagania: doświadczenie zawodowe w obszarze I linii wsparcia IT – minimum 1 rok, preferowane 3 lata wykształcenie minimum średnie, preferowanie wyższe...
    20 dni temu w Jobs.pl

    Zgłoś
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdro

    nowe QMS Białołęka, Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku. 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny) Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz...
    1 dzień temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • Junior/Specialist IT ServiceDesk (IT)

    Warszawa, Mazowieckie

    ...będzie: Czynny udział w zarządzaniu systemami informatycznymi w organizacji. Udział w realizowanych w dziale IT projektach wewnętrznych. Klasyczny helpdesk...
    3 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Praca na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia IT

    Warszawa, Mazowieckie

    ...użytkowników końcowych (zgodnie z procedurami) Kontakt telefoniczny, w języku angielskim Praca w środowisku call center, w systemie zmianowym Wymagania...
    30+ dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Junior DevOps Engineer / Administrator

    Warszawa, Mazowieckie

    ...Helpdesk/Administrator, umiejętność rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym oraz serwerami, podstawowa znajomość systemu Linux Centos/Ubuntu...
    30+ dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    www.TeamQuest.pl Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    12 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Senior Support Engineer

    Warszawa, Mazowieckie

    ...wyników pracy. Analiza i wdrażanie ulepszeń systemów oraz procesów logistycznych. Koordynowanie działań zespołu wsparcia technicznego. Nasze wymagania...
    27 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Wsparcia Użyt

    COI - Centralny Ośrodek Informatyki Warszawa, Mazowieckie

    ...wymagania Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomość systemów ticketowych Znajomość systemów operacyjnych (Windows, macOS, Linux) Obsługa...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Administrator systemów Microsoft / DevOps

    Warszawa, Mazowieckie

    ...maszynami wirtualnymi i zasobami chmurowymi. Tworzenie i wdrażanie polityk bezpieczeństwa oraz automatyzacji w Azure. Współpraca z zespołami DevOps i Helpdesk...
    8 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Junior/Specialist IT ServiceDesk (IT)

    Warszawa, Mazowieckie

    ...będzie: Czynny udział w zarządzaniu systemami informatycznymi w organizacji. Udział w realizowanych w dziale IT projektach wewnętrznych. Klasyczny helpdesk...
    8 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Pracownika Zespołu Help Desk Centrali Banku w Warszawie

    Anchor Warszawa, Mazowieckie

    Dla Naszego Stałego Klienta z branży finansowej poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik HelpDesk. Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. TBHD01 Zakres...
    30+ dni temu w lento.pl

    Zgłoś
  • Specjalista ds Wsparcia IT Service Desk

    makeitright Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania: Znajomość programów medycznych firmy Kamsoft, w tym Somed (doświadczenie w pracy z lekarzami i udzielanie pomocy merytorycznej) Umiejętność pracy...
    19 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Analityk Biznesowo-Systemowy Systemu Centralnego

    bank millennium Warszawa, Mazowieckie

    ...użytkownika oraz przygotowywanie projektów do wdrożenia Rozwiązywanie problemów z procesami z systemu produkcyjnego Wsparcie analityczne dla zespołu helpdesk...
    29 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    adzuna Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    2 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Service Desk Specialist

    natek Warszawa, Mazowieckie  +1 Lokalizacja

    ...warsztatów oraz szkoleń dla użytkowników Office 365. Wsparcie użytkowników końcowych on-site. Budowanie bazy wiedzy. Wsparcie projektów zewnętrznych. Wymagania...
    29 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Najlepsze oferty dla Ciebie! Praca bez języka!

    OTTO Work Force Recruitment Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania: Dobra kondycja fizyczna. Sprawność niezbędna do wykonywania pracy. Gotowość do działania w różnych godzinach (najczęściej praca na 2 lub 3...
    10 dni temu w lento.pl

    Zgłoś
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm Warszawa, Mazowieckie

    ...profesjonalizm i dobra, przyjazna atmosfera pracy, współpraca oparta na zaufaniu i szansa na rozwój zawodowy. W tej chwili budujemy nasz wewnętrzny Helpdesk...
    30+ dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś

Włącz powiadomienia