Wymagania helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-6 z 6 ofert pracy
- Warszawa 6
- Mazowieckie 6
- Helpdesk Specialist 2
- Badacz Kliniczny 1
- DevOps Engineer 1
- It Systems Analyst 1
- Referent 1
- natek 1
- Kontrakt
- Praca stała 1
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 1
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 2
-
Specjalista ds. analityki danych w procesach logistycznych
Totalizator Sportowy Warszawa, Mazowieckie
...współpraca z pracownikami oddziałów terenowych w zakresie obsługi procesów dystrybucji, nadzór nad realizacją zgłoszeń w dedykowanym systemie e-HelpDesk...
7 dni temu w gowork.plZgłoś -
Analityk Biznesowo-Systemowy
natek Warszawa, Mazowieckie
...Nadzór nad pracą zespołu projektowego. Współpraca w przygotowaniu planu testów (weryfikacja scenariuszy) oraz w wsparcie w testach. Wsparcie helpdesk...
6 dni temu w gowork.plZgłoś -
Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia
B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie
Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia Twój zakres obowiązków. Wsparcie użytkowników (Helpdesk). Nasze wymagania Kompetencje obligatoryjne...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
DevOps Engineer
www.TeamQuest.pl Warszawa, Mazowieckie
...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
30+ dni temu w jobdesk.plZgłoś -
Referent ds. informatycznych – Sekcja Serwis IT
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Bielany, Warszawa, Mazowieckie
...Stefana Wyszyńskiego w Warszawie jako Referent ds. Informatycznych. Główne zadania: Wsparcie użytkowników jako pierwsza linia pomocy technicznej (helpdesk)...
24 dni temu w Praca.plZgłoś -
Specjalista Help Desk
Plej Warszawa, Mazowieckie
...wymagania wiedza na temat budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji dobra znajomość systemu Windows oraz macOS oraz...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś
Włącz powiadomienia