Wymagania helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-4 z 4 ofert pracy
- Warszawa 4
- Mazowieckie 4
- Helpdesk Specialist 4
- bank millennium 1
- Kontrakt
- Praca stała
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 2
-
IT Helpdesk Specialist @ Primaris Services
Primaris Services Warszawa, Mazowieckie
Tryb: hybrydowy (rotacyjnie: 1 tydzień obecności w biurze, 1 tydzień zdalny) Poszukujemy IT Helpdesk Specialist, która/który posiada min. 2 lata komercyjnego...
2 dni temu w Talent.comZgłoś -
Konsultant Konsultantka w Zespole IT Service Desk
nowe bank millennium Warszawa, Mazowieckie
...portalu Self-Service Prowadzenie i aktualizacja wewnętrznej bazy wiedzy Service Desk Wsparcie wewnętrznych procesów utrzymania jakości usług IT Wymagania...
1 dzień temu w Talent.comZgłoś -
Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia
B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie
Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia Twój zakres obowiązków. Wsparcie użytkowników (Helpdesk). Nasze wymagania Kompetencje obligatoryjne...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Specjalista Help Desk
Plej Warszawa, Mazowieckie
...wymagania wiedza na temat budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji dobra znajomość systemu Windows oraz macOS oraz...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś
Włącz powiadomienia