Wymagania helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-7 z 7 ofert pracy
- Warszawa 7
- Mazowieckie 7
- Helpdesk Specialist 3
- Referent 2
- DevOps Engineer 1
- It Systems Analyst 1
- Kontrakt
- Praca stała 2
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 2
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 3
-
Junior IT Specialist (Service Desk)
IT Solution Factor Warszawa, Mazowieckie
...(helpdesk, service desk lub podobne stanowisko) Komunikatywna znajomość języka polskiego i angielskiego (mowa i pismo) Gotowość do pracy zmianowej, także w...
2 dni temu w JobleadsZgłoś -
Referent I-wszej linii wsparcia IT
nowe Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Bielany, Warszawa, Mazowieckie
Centrum Systemów Informatycznych ogłasza konkurs na stanowisko Zadania: Wsparcie użytkowników jako pierwsza linia pomocy technicznej (helpdesk) Rejestrowanie...
1 dzień temu w Praca.plZgłoś -
Referent ds. informatycznych – Sekcja Serwis IT
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Bielany, Warszawa, Mazowieckie
...Stefana Wyszyńskiego w Warszawie jako Referent ds. Informatycznych. Główne zadania: Wsparcie użytkowników jako pierwsza linia pomocy technicznej (helpdesk)...
3 dni temu w Praca.plZgłoś -
Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia
B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie
Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia Twój zakres obowiązków. Wsparcie użytkowników (Helpdesk). Nasze wymagania Kompetencje obligatoryjne...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
DevOps Engineer
www.TeamQuest.pl Warszawa, Mazowieckie
...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
13 dni temu w jobdesk.plZgłoś -
Specjalista Help Desk
Plej Warszawa, Mazowieckie
...wymagania wiedza na temat budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji dobra znajomość systemu Windows oraz macOS oraz...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Analityk biznesowo-systemowy
B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie
...planu testów oraz weryfikacja scenariuszy testowych przed wykonaniem testów Wsparcie w testach wewnętrznych tworzonych rozwiązań Wsparcie dla Helpdesk...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś
Włącz powiadomienia