Wymagania helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie

1-15 z 15 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  15
Województwo
  • Mazowieckie  15
Zawód
  • Badacz Kliniczny  4
  • DevOps Engineer  3
  • Helpdesk Specialist  3
  • Administrator Systemu  1
  • Inżynier  1
  • Serwisant  1
  • Specjalista ds. Nieruchomości  1
Odległość
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt  1
  • Praca stała  3
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat  4
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  5
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT (Helpdesk)

    Warszawa, Mazowieckie

    ...IT poszukujemy osoby która będzie zajmować się sprawami dotyczącymi obsługi informatycznej w OPI PIB, na stanowisko: Specjalista/-ka ds. Wsparcia IT (Helpdesk)...
    3 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników (Helpdesk)

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...wymagania Wykształcenie wyższe (licencjat lub magister), Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, Wiedza z zakresu zarządzania systemami...
    23 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • IT Help Desk Senior Specialist - S IT HelpDesk

    Warszawa, Mazowieckie

    Lokalizacja Warszawa hybrydowa Sprawdź nasze wymagania znajomość systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi Office 365 umiejętność diagnozowania i...
    10 dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • IT Support & Systems Administrator

    Bookinghost Warszawa, Mazowieckie

    ...wdrażaniu nowych narzędzi i ich konfiguracja. Możliwość rozwoju i nauki Salesforce CRM oraz narzędzi do automatyzacji (Salesforce Flows, Make. Com). Wymagania...
    3 dni temu w Jobrapido

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    www.TeamQuest.pl Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    3 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Praca na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia IT

    Warszawa, Mazowieckie

    ...użytkowników końcowych (zgodnie z procedurami) Kontakt telefoniczny, w języku angielskim Praca w środowisku call center, w systemie zmianowym Wymagania...
    30+ dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Specjalista ds. technicznej obsługi nieruchomości

    Klient portalu Praca.pl Warszawa, Mazowieckie

    ...bieżących zgodnie z zawartymi umowami. Przygotowywanie dokumentacji zgodnej z obowiązującymi regulaminami i procedurami. Obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk...
    12 dni temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdro

    QMS Białołęka, Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku. 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny) Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz...
    22 dni temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • Junior DevOps Engineer / Administrator

    Warszawa, Mazowieckie

    ...Helpdesk/Administrator, umiejętność rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym oraz serwerami, podstawowa znajomość systemu Linux Centos/Ubuntu...
    30+ dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Wsparcia Użyt

    COI - Centralny Ośrodek Informatyki Warszawa, Mazowieckie

    ...wymagania Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku Znajomość systemów ticketowych Znajomość systemów operacyjnych (Windows, macOS, Linux) Obsługa...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Senior Support Engineer

    Warszawa, Mazowieckie

    ...wyników pracy. Analiza i wdrażanie ulepszeń systemów oraz procesów logistycznych. Koordynowanie działań zespołu wsparcia technicznego. Nasze wymagania...
    30+ dni temu w Jobleads

    Zgłoś
  • Specjalista wsparcia użytkowników, II linia wsparcia

    B2B.net S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...helpdesk; Wiedza związana z zarządzaniem systemem informatycznym, w szczególności użytkownikami usług domenowych tj. Active Directory, Microsoft M365...
    10 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Pracownika Zespołu Help Desk Centrali Banku w Warszawie

    Anchor Warszawa, Mazowieckie

    Dla Naszego Stałego Klienta z branży finansowej poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik HelpDesk. Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. TBHD06 Zakres...
    7 dni temu w lento.pl

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    adzuna Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    2 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Technik Serwisu – Serwisant

    Euvic Services Włochy, Warszawa, Mazowieckie

    ...Zadania na stanowisku: Serwis, uruchamianie i naprawa urządzeń u klienta. Przeglądy i konserwacja sprzętu. Sporządzanie dokumentacji serwisowej. Helpdesk...
    20 dni temu w lento.pl

    Zgłoś

Włącz powiadomienia