Wymagania helpdesk ofert pracy w warszawa, mazowieckie

1-18 z 18 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  18
Województwo
  • Mazowieckie  18
Zawód
  • Helpdesk Specialist  10
  • Badacz Kliniczny  3
  • DevOps Engineer  3
  • Kierownik Projektu  1
  • Pracownik Biurowy  1
Odległość
Firma
  • asseco poland  1
  • t mobile  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt  1
  • Praca stała  4
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat  5
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  5
  • Ostatni tydzień  9
  • Pracownik Działu Wsparcia IT – HelpDesk – praca zdalna

    FEEL COMFORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Warszawa, Mazowieckie

    ...punktów handlowych i logistykę, a zespół tworzą osoby z pasją do rolnictwa i realnego wpływu na rozwój polskiej wsi. Pracownik Działu Wsparcia IT – HelpDesk...
    5 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Młodszy Specjalista Helpdesk

    Creotech Instruments Warszawa, Mazowieckie  +1 Lokalizacja

    Młodszy Specjalista Helpdesk Twój zakres obowiązków Wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów IT; Udział w zakupach sprzętu i oprogramowania na...
    29 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Junior IT Helpdesk Specialist

    RITS Professional Services Warszawa, Mazowieckie

    Junior IT Helpdesk Specialist Twój zakres obowiązków Administracja sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi (konfigurowanie, wysyłka, zakup sprzętu...
    30+ dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Konsultant Helpdesk (system sprzedażowo-magazynowy)

    asseco poland Warszawa, Mazowieckie

    Konsultant Helpdesk (system sprzedażowo-magazynowy) 73_4478--- Obowiązki Wsparcie klienta w zakresie programów sprzedażowo-magazynowych (Wapro Mag, Fakturka)...
    9 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Koordynator Projektów

    Klient portalu Praca.pl Mokotów, Warszawa, Mazowieckie

    ...UAT oraz rozwiązywaniu błędów Nadzór nad procesami zarządzania zmianą oraz ryzykiem w projektach Monitorowanie i raportowanie zgłoszeń w systemie helpdesk...
    3 dni temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • Praca na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia IT

    nowe Talentuno Warszawa, Mazowieckie

    ...użytkowników końcowych (zgodnie z procedurami) Kontakt telefoniczny, w języku angielskim Praca w środowisku call center, w systemie zmianowym Wymagania...
    23 h 29 minut temu w Talent.com

    Zgłoś
  • Specjalista ds. Projektów IT

    nowe Praca.pl Warszawa, Mazowieckie

    ...w definiowaniu wymagań, testach UAT i rozwiązywaniu problemów. Nadzór nad zarządzaniem zmianami i ryzykiem w projektach. Monitorowanie zgłoszeń w helpdesk...
    22 h 55 minut temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • Service Desk Specialist (SQL)

    nowe Pracujw Warszawa, Mazowieckie

    ...Analiza i aktualizacja danych, Przygotowywanie raportów ad hoc oraz cyklicznych, Wspieranie zespołu oraz stała współpraca z innymi działami firmy. Wymagania...
    23 h 36 minut temu w Talent.com

    Zgłoś
  • Specjalista ds. Koordynacji Projektów IT

    nowe Coral Travel Poland Mokotów, Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania: Doświadczenie w prowadzeniu projektów od startu do zakończenia Znajomość narzędzi takich jak JIRA, Confluence, SharePoint, ServiceNow Umiejętność...
    21 h 12 minut temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • T Hub - Service Desk Specialist (1st line) with German

    T Mobile Warszawa, Mazowieckie

    ...use-cases, instructions) Providing a first contact ticket resolution based on working instructions ITIL Tasks Incident Management Problem Management Wymagania...
    18 dni temu w gowork.pl

    Zgłoś
  • Junior DevOps Engineer / Administrator

    nowe Pracujw Warszawa, Mazowieckie

    ...Helpdesk/Administrator, umiejętność rozwiązywania problemów ze sprzętem komputerowym oraz serwerami, podstawowa znajomość systemu Linux Centos/Ubuntu...
    23 h 54 minut temu w Talent.com

    Zgłoś
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdro

    QMS Białołęka, Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku. 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny) Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz...
    19 dni temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    www.TeamQuest.pl Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    29 dni temu w jobdesk.pl

    Zgłoś
  • Helpdesk Specialist

    Britenet Warszawa, Mazowieckie  +5 lokalizacji

    Helpdesk Specialist. Helpdesk Specialist Praca w działach wsparcia lokalnego dla naszego klienta, grupy kapitałowej z branży energetycznej. W roli...
    7 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Pracownika Zespołu Help Desk Centrali Banku w Warszawie

    Anchor Warszawa, Mazowieckie

    Dla Naszego Stałego Klienta z branży finansowej poszukujemy pracownika na stanowisko: Pracownik HelpDesk. Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. TBHD01 Zakres...
    30+ dni temu w lento.pl

    Zgłoś
  • Service Desk Specialist

    ELEMENTAL GLOBAL SERVICES Warszawa, Mazowieckie  +4 lokalizacje

    ...bazy wiedzy Monitorowanie pracy systemów IT Zarządzanie użytkownikami i komputerami w Active Directory Aktywny udział w projektach organizacji Nasze wymagania...
    25 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • DevOps Engineer

    adzuna Warszawa, Mazowieckie

    ...IT, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych. Oferując szeroki zakres rozwiązań, takich jak outsourcing IT, 24/7 HelpDesk...
    4 dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś
  • Team Leader - zespół Service Desk

    XTB Warszawa, Mazowieckie

    ...wymagania: Doświadczenie w technicznej obsłudze klienta i minimum 2 lata na stanowisku lidera zespołu; Znajomość oprogramowania do obsługi zleceń klienta...
    30+ dni temu w pracatobie.pl

    Zgłoś

Włącz powiadomienia