Zarządzanie call center ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-11 z 11 ofert pracy
- Warszawa 11
- Mazowieckie 11
- Inżynier 4
- Doradca Klienta 1
- Key Account Manager 1
- Konsultant Telefoniczny 1
- Konsultant ds. Sprzedaży 1
- Kontroler Jakości 1
- Specjalista ds. Obsługi Klienta 1
- Kontrakt 2
- Praca stała
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 2
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 3
-
Key Account Manager
Grupa Columbus Warszawa, Mazowieckie
...pozyskiwanie Klientów indywidualnych Nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji biznesowych Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku Zarządzanie...
2 dni temu w Talent.comZgłoś -
Call Center Operations Lead
Locon Warszawa, Mazowieckie
Call Center Operations Lead Twój zakres obowiązków ✅ Zarządzanie zespołem konsultantów: Planowanie i rozdzielanie baz kontaktowych według potencjału i...
30+ dni temu w gowork.plZgłoś -
Konsultant ds. sprzedaży
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
ZADANIA Interakcje z klientami przez telefon i internet Zarządzanie korespondencją i dokumentacją Dostosowanie produktów do wymagań klientów Prowadzenie...
7 dni temu w Praca.plZgłoś -
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
ZADANIA Telefoniczne i online interakcje z klientami Zarządzanie korespondencją Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów Prowadzenie i zamykanie...
9 dni temu w Praca.plZgłoś -
Support Engineer
www.TeamQuest.pl Warszawa, Mazowieckie
...rozwiązań omnichannel, które rewolucjonizują sposób komunikacji firm z ich klientami. Oferując szeroki wachlarz usług, takich jak Contact Center...
10 dni temu w jobdesk.plZgłoś -
Support Engineer
TeamQuest Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie
...rozwiązań omnichannel, które rewolucjonizują sposób komunikacji firm z ich klientami. Oferując szeroki wachlarz usług, takich jak Contact Center...
11 dni temu w Jobs.plZgłoś -
Junior Customer Service Representative with German
Randstad Polska Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie
...do faktury, zarządzanie żądaniami Klientów, podejmowanie inicjatywy w celu ciągłego postępu i wzmacniania relacji z Klientami rozpatrywanie skarg Klientów
10 dni temu w Jobs.plZgłoś -
Specjalista ds. utrzymania jakości obsługi konsumenta
Randstad Polska Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie
...i lokalnymi partnerami oraz klientami wewnętrznymi, znajomość narzędzi takich jak Sales Force będzie dodatkowym atutem, doświadczenie zawodowe w obszarze call...
27 dni temu w Jobs.plZgłoś -
Sales Development Associate with French
HAYS POLAND Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie
...center – min 1 rok Doświadczenie w wykonywaniu połączeń wychodzących Wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów Wiedzę z zakresu mediów...
30+ dni temu w Jobs.plZgłoś -
Support Engineer
adzuna Warszawa, Mazowieckie
...rozwiązań omnichannel, które rewolucjonizują sposób komunikacji firm z ich klientami. Oferując szeroki wachlarz usług, takich jak Contact Center...
2 dni temu w pracatobie.plZgłoś -
Support Engineer
adzuna Warszawa, Mazowieckie
...Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu specjalistów VoIP i będzie uczestniczyć w zarządzaniu i wdrażaniu rozwiązań VoIP oraz contact center...
2 dni temu w pracatobie.plZgłoś
Włącz powiadomienia