Zarządzanie call center ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-8 z 8 ofert pracy
- Warszawa 8
- Mazowieckie 8
- Specjalista ds. Obsługi Klienta 2
- Business Analyst 1
- Kierownik Działu Obsługi Klienta 1
- Konsultant 1
- Konsultant Telefoniczny 1
- Specjalista ds. Marketingu 1
- Technical Support Engineer 1
- Kontrakt
- Praca stała 3
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 4
- Ostatnia doba 1
- Ostatni tydzień 1
-
Konsultant ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów...
24 dni temu w Praca.plZgłoś -
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów...
26 dni temu w Praca.plZgłoś -
Customer Service Manager
Arche Consulting sp.k. Warszawa, Mazowieckie
Customer Service Manager 87_30901 Obowiązki tworzenie i wdrażanie strategii customer experience, doświadczenie operacyjne w zarządzaniu zespołem contact...
22 dni temu w gowork.plZgłoś -
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" Warszawa, Mazowieckie
...liczby spotkań sprzedażowych, Udział w akcjach promocyjnych i realizacja celów sprzedażowych, Przygotowywanie raportów administracyjnych, Zarządzanie...
28 dni temu w Praca.plZgłoś -
Senior IT Support Engineer
SCALO Warszawa, Mazowieckie +15 lokalizacji
...z naszym Center of Excellence, kafeteryjny system benefitów. Motivizer, prywatną opiekę medyczną. Luxmed. Brzmi interesująco? Aplikuj. Czekamy na Twoje CV!
8 dni temu w jobdesk.plZgłoś -
Business - System Analyst
SCALO Warszawa, Mazowieckie +15 lokalizacji
...z naszym Center of Excellence, kafeteryjny system benefitów. Motivizer, prywatną opiekę medyczną. Luxmed. Brzmi interesująco? Aplikuj. Czekamy na Twoje CV!
9 dni temu w jobdesk.plZgłoś -
ECommerce and Marketing Automation Specialist
NewPerspective Warszawa, Mazowieckie
...center) oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi (freelancerzy, agencje) Wymagane Kompetencje i doświadczenie Min. 3-5 lat praktycznego doświadczenia w...
20 dni temu w JobleadsZgłoś -
Team Leader w Call Center - z j. Rumuńskim
nowe Anna Warszawa, Mazowieckie
...pozytywnych relacji w zespole, motywowanie. Wdrażanie systemów motywacyjnych. Raportowanie wyników. Tworzenie i aktualizacja skryptów projektowych, zarzadzanie...
1 dzień temu w lento.plZgłoś
Włącz powiadomienia