Help desk wymagania ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-5 z 5 ofert pracy
- Warszawa 5
- Mazowieckie 5
- Helpdesk Specialist 4
- Badacz Kliniczny 1
- eo networks 1
- Kontrakt 1
- Praca stała 1
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 2
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 3
-
Specjalista ds. optymalizacji procesów
eo Networks Warszawa, Mazowieckie
...help-desk na terenie całego kraju. Zespół eo Networks to ponad 80 specjalistów z zakresu budowy rozwiązań softwarowych oraz ponad 100 serwisantów. Działamy
4 dni temu w Talent.comZgłoś -
IT help desk
HAYS POLAND Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie
...oprogramowania u użytkowników; kontakt z klientami firmy, w celu rozwiązania sytuacji problemowych; profesjonalna pomoc techniczna klientom firmy. Wymagania...
30+ dni temu w Jobs.plZgłoś -
Specjalistka / Specjalista w Zespole Help Desk
VeloBank Warszawa, Mazowieckie
Specjalistka / Specjalista w Zespole Help Desk Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska wsparcie telefoniczne i mailowe pracowników sieci sprzedaży z wiedzy o...
13 dni temu w KarierawFinansach.plZgłoś -
Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale...
QMS Białołęka, Warszawa, Mazowieckie
...Wymagania Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku. 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny) Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz...
3 dni temu w Praca.plZgłoś -
Pracownika Zespołu Help Desk Centrali Banku w Warszawie
Toyota Bank S.A Warszawa, Mazowieckie
...Wymagania: Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi Office 365 Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem...
4 dni temu w lento.plZgłoś
Włącz powiadomienia