Help desk wymagania ofert pracy w warszawa, mazowieckie

1-5 z 5 ofert pracy

Sortuj wg
Gmina/Miasto
  • Warszawa  5
Województwo
  • Mazowieckie  5
Zawód
  • Helpdesk Specialist  4
  • Badacz Kliniczny  1
Odległość
Firma
  • eo networks  1
Forma zatrudnienia
  • Kontrakt  1
  • Praca stała  1
  • Staż
  • Tymczasowa
Godziny pracy
  • Niepełny etat
  • Pełny etat  2
Doświadczenie
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Wynagrodzenie roczne
Do
Data publikacji
  • Ostatnia doba  0
  • Ostatni tydzień  3
  • Specjalista ds. optymalizacji procesów

    eo Networks Warszawa, Mazowieckie

    ...help-desk na terenie całego kraju. Zespół eo Networks to ponad 80 specjalistów z zakresu budowy rozwiązań softwarowych oraz ponad 100 serwisantów. Działamy
    4 dni temu w Talent.com

    Zgłoś
  • IT help desk

    HAYS POLAND Mazowieckie, Warszawa, Mazowieckie

    ...oprogramowania u użytkowników; kontakt z klientami firmy, w celu rozwiązania sytuacji problemowych; profesjonalna pomoc techniczna klientom firmy. Wymagania...
    30+ dni temu w Jobs.pl

    Zgłoś
  • Specjalistka / Specjalista w Zespole Help Desk

    VeloBank Warszawa, Mazowieckie

    Specjalistka / Specjalista w Zespole Help Desk Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska wsparcie telefoniczne i mailowe pracowników sieci sprzedaży z wiedzy o...
    13 dni temu w KarierawFinansach.pl

    Zgłoś
  • Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale...

    QMS Białołęka, Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku. 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny) Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz...
    3 dni temu w Praca.pl

    Zgłoś
  • Pracownika Zespołu Help Desk Centrali Banku w Warszawie

    Toyota Bank S.A Warszawa, Mazowieckie

    ...Wymagania: Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi Office 365 Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem...
    4 dni temu w lento.pl

    Zgłoś

Włącz powiadomienia