Help desk wymagania ofert pracy w warszawa, mazowieckie
1-6 z 6 ofert pracy
- Warszawa 6
- Mazowieckie 6
- Helpdesk Specialist 3
- Analityk 1
- Business Analyst 1
- Pracownik Administracyjny 1
- natek 1
- Kontrakt 1
- Praca stała 1
- Staż
- Tymczasowa
- Niepełny etat
- Pełny etat 2
- Ostatnia doba 0
- Ostatni tydzień 1
-
IT Help Desk Senior Specialist - S IT HelpDesk
Warszawa, Mazowieckie
Lokalizacja Warszawa hybrydowa Sprawdź nasze wymagania znajomość systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi Office 365 umiejętność diagnozowania i...
11 dni temu w JobleadsZgłoś -
Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale...
QMS Białołęka, Warszawa, Mazowieckie
...Wymagania Minimalne doświadczenie na podobnym stanowisku. 6 miesięcy w dziale IT (warunek konieczny) Podstawowa praktyczna umiejętność instalacji oraz...
22 dni temu w Praca.plZgłoś -
IT Support Consultant
natek Warszawa, Mazowieckie
...Set up accounts for new users. Document support procedures, technical configurations, and troubleshooting steps for reference and knowledge sharing Wymagania...
7 dni temu w gowork.plZgłoś -
Analityk / Projektant - Analityczka / Projektantka
Warszawa, Mazowieckie
...wymagania Wykształcenie wyższe Minimum 3-letnie doświadczenie jako analityk biznesowy, analityk biznesowo-systemowy lub analityk/projektant Znajomość...
17 dni temu w gowork.plZgłoś -
Analityk Biznesowy
Warszawa, Mazowieckie +6 lokalizacji
...Wymagania Wykształcenie wyższe Minimum 3-letnie doświadczenie jako analityk biznesowy, analityk biznesowo-systemowy lub analityk/projektant Znajomość...
23 dni temu w gowork.plZgłoś -
Pracownika Zespołu Help Desk Centrali Banku w Warszawie
Anchor Warszawa, Mazowieckie
...Wymagania: Znajomość systemów operacyjnych Windows oraz narzędzi Office 365 Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem...
8 dni temu w lento.plZgłoś
Włącz powiadomienia